ЧАТ-БОТ ДЛЯ ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ НА ВИПАДКИ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА

#НіЦькуванню

«Будуємо майбутнє разом»: програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді

Як запобігти булінгу в учнівській спільноті

Перша допомога жертві кібербулінгу

ПРОФІЛАКТИКА ТА ПОДОЛАННЯ БУЛІНГУ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Пам’ятки щодо запобігання булінгу

Пам’ятки щодо запобігання торгівлі людьми

Методичні рекомендацї програми “Школа і поліція”

Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей

Методична пам’ятка управління юстиції “Як захищати свої права у відносинах з правоохоронцями”

Методичні рекомендації управління юстиції “Майнові права та обов’язки дітей за українським законодавством”

Методична пам’ятка управління юстиції “ДЕРЖАВНА СИМВОЛІКА УКРАЇНИ”

Методичні рекомендації управління юстиції “Перша українська Конституція”

Методичні рекомендації управління юстиції “Конституція України як основний закон держави”

Методична пам’ятка управління юстиції “Право користування житлом дітьми – членами сім’ї власника майна”

Методичні рекомендації управління юстиції “КОНСТИТУЦІЙНІ ПРАВА МОЛОДІ В УКРАЇНІ”

Методична розробка Головного управління юстиції у Харківській області «Громадянство України»

Методичні матеріали Головного управління освіти юстиції в Харківській області щодо попередження насильства

ЗАГАЛЬНА ДЕКЛАРАЦІЯ ПРАВ ЛЮДИНИ

Методичні матеріали для проведення роботи з учнями та їх батьками щодо порядку та термінів отримання паспортів громадянина України по досягненню 16-річного віку

Методичні рекомендації щодо запобігання насильства

Організаційно-методичні вказівки щодо роботи з попередження правопорушень, злочинності та запобігання дитячій бездоглядності, безпритульності

Методичні матеріали щодо запобігання торгівлі людьми

Методичні рекомендації з питань попередження правопорушень з боку радикально налаштованих молодіжних організацій

Метою правового виховання є:
- формування правосвідомості громадян і підвищення на цій основі їхньої правової культури;
- виховання поваги до права, щоб його вимоги стали особистим переконанням кожної людини, а повсякденне додержання юридичних норм - звичкою;
- ознайомлення громадян з питаннями державно-правового будівництва, підвищення їхньої соціальної та політико-правової активності;
- допомога їм в оволодінні всією сукупністю юридичних знань із різних галузей і сфер функціонування права;
- сприяння ефективній роботі механізму правового регулювання.
Основними вимогами до право-виховної роботи є:
- набуття людиною основ правових знань;
- необхідність формування у свідомості людини переконань, настанов, мотивів активної правомірної поведінки;
- формування в людей соціально-комунікативних якостей особистості тощо.
Правова освіта - це конкретний вид навчального процесу, під час якого члени суспільства здобувають правові знання, навички, вміння здійснення правових норм.
Історія української та світової культури з правової тематики визначається як система літературної, художньої, кіно-, телевізійної та іншої творчості про правову дійсність.
Отже, правове виховання характеризується як вплив усіх правових чинників суспільного життя, у тому числі й правової системи, на формування в індивідів і колективів людей з певними правовими якостями, що відповідають досягнутому в суспільстві рівню правової свідомості та правової культури, а також виховання у них відповідного рівня правової свідомості, культури та зразкової правомірної поведінки.

Кiлькiсть переглядiв: 515