/Files/images/диск.jpg
Програма з української літератури

Пропонуємо матеріали для вивчення таких тем:

Тема 1. М.Вороний - "ідеолог" модернізації української літератури. Життя і творчість, багатогранна діяльність.

Тема 2. Зміст і художні особливості поезії М. Вороного. Мотив необхідності для поета бути "цілим чоловіком" у вірші "Іванові Франкові". "Блакитна панна" - єдність краси природи й мистецтва.

/Files/images/вороний фото.jpg

Микола Кіндратович Вороний
- український письменник, перекладач, поет, режисер, актор, громадсько-політичний діяч (1871 — 1938)

Вкладення
1. Микола Вороний. Життя та творчість
2. Микола Вороний. Критика
3. Постать Миколи Вороного в українській культурі
4. Урок на тему: М.К. Вороний. Поема "Євшан - зілля"
5. Урок на тему: М.К. Вороний. Поема "Євшан - зілля"
6. Реферат на тему: М. Вороний як зачинатель українсього модернізму
Твори
М. Вороний :: ІВАНОВІ ФРАНКОВІ (Відповідь на його Посланіє)
М. Вороний::ЄВШАН-ЗІЛЛЯ (Поема)
М. Вороний:: БЛАКИTHА ПАННА
М.Вороний:: ПОЕЗІЇ
Після закінчення вивчення теми учні повинні:


Знати основні віхи життєвого і творчого шляху М.Вороного. Вміти розпізнати символічний твір серед інших.

Вміти характеризувати тематику і проблематику віршів М.Вороного, визначати їхні жанрові і ритмомелодичні особливості.

Вміти вказати на художні ознаки символізму у творі; розкрити неоромантичне звеличення краси природи у вірші “Блакитна Панна”; передати власні почуття від вірша; аналізувати поетику символізму у вірші “Інфанта”.

Вивчити напам’ять: “Блакитна Панна”.

Результатом вивчення теми має стати:

- усвідомлення національної свідомості як важливого фактора громадянської позиції кожного;

- цінування краси поетичного слова, його здатності об’єднувати людей роздумами над вічними проблемами життя.


Тема 3. Утвердження високих загальнолюдських ідеалів вірності й кохання, відданості громадянському обовязку в новелі Ю. Яновського "Шаланда в морі"

1. Ю. Яновський "Шаланда в морі"
2. Ю. Яновський "Шаланда в морі". Розробка уроку на тему: "Утвердження високих загальнолюдських ідеалів вірності й кохання, відданості громадянському обовязку в новелі Ю. Яновського "Шаланда в морі"
3. Ю. Яновський "Вершники" Розробка уроку
4. Ю. Яновський "Вершники" Презентація

Тема 4. Українська історична проза. Павло Загребельний "Диво"/Files/images/bbloteka/Загребельний.jpg





Павло Архипович Загребельний (25.08.1924 - 03.02.2009)

Нагороджений орденами Трудового Червоного прапора, Дружби народів, двома орденами «Знак Пошани» та медалями. Член Національних спілок письменників і кінематографістів України.

Вкладення:
1. П Загребельний. Життєвий та творчий шлях
2. П. Загребельний. Роман "Диво". Розробка уроку на тему: "Українська історична проза. П. Загребельний - життя і творчість. Загальна характеристика історичних творів письменника. Істьрична основа і художня вигадка в романі "Диво"
3. П. Загребельний. Роман «Диво». Розробка уроку на тему: "Історична основа й художній вимисел у творі. Софія Київська як історична пам'ятка та художній символ"
4. П. Загребельний. Роман «Диво». Розробка уроку на тему: "Образи Сивоока, князя Ярослава Мудрого. Наскрізні проблеми твору, його художні особливості"
5. Контрольна робота № 4. Твір. Розробка уроку
Твори:
6. П Загребельний. Роман "Диво"
Павло Юхимович Ключина. Матеріали до уроків
Іван Карпенко - Карий. СТО ТИСЯЧ (комедія в чотирьох діях)
Марко Вовчок. ІНСТИТУТКА

Кiлькiсть переглядiв: 1028

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.